تجدید میثاق و گل افشانی مزار پاک شهدا توسط کارکنان بهزیستی سراسر استان البرز

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی جمع کثیری از کارکنان بهزیستی استان البرز شامل معاونین، مدیر حراست و رؤسای شهرستان های تابعه در گلزار شهدای کوهسار شهرستان ساوجبلاغ حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه بر مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.  

شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.  
 
شهدا تداعی کننده والاترین ارزشهای انسانی و از جان گذشتگی فرزندان ناب ملت است که اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه نامه یعنی جهاد و شهادت پذیراشدند.

این مجاهدت‌ها محدود به یک زمان و مکان خاص نیست، بلکه جهاد و ایثار مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها بوده و با همین حرکت است که می‌توان در برابر استبداد، ظلم و توطئه دشمنان ایستادگی کرد.  

از این رو کارکنان بهزیستی استان البرز در آخرین روز از هفته بهزیستی این آیین با شکوه را با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا و تجدیدبیعت دوباره با اهداف شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار نمودند.

کد خبر 62084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد