شاهرود | دیدار معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان با رئیس اداره بهزیستی

سرهنگ ربیعی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، هفته بهزیستی را به مدیر بهزیستی و همکاران وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در ششمین روز از چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور، مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود میزبان سرهنگ محمود ربیعی معاون امور اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شاهرود و همراهان وی بود.

مسعود جهانسیر با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی گفت: افزایش تعامل و اجرای طرح ها و برنامه های مشترک می تواند در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم تاثیرگذار باشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی همیشگی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شاهرود گفت:کارشناسان و روانشناسان اورژانس اجتماعی آمادگی کامل جهت همکاری  در پیشگیری از معضلات اجتماعی را دارند.

معاون اجتماعی پلیس شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار داشت: با توجه به ماهیت زنجیره ای آسیب های اجتماعی می بایست به گونه ای برنامه ریزی کرد که اقدامات صورت گرفته توسط این دو سازمان مکمل یکدیگر باشند.

ایشان نیز ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر دو دستگاه تصریح کرد: برای مقابله بهتر با آسیب های اجتماعی می بایست کارشناسان بهزیستی و نیروی انتظامی نسبت به اولویت بندی، غربالگری آسیب های اجتماعی اقدام و برای کاهش آنها برنامه ریزی کنند.


در پایان این دیدار سرهنگ ربیعی با اهدای لوحی از زحمات مدیر و کارشناس اورژانس اجتماعی تقدیر کرد.

کد خبر 61998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد