برگزاری مسابقات ورزشی ویژه همکاران بهزیستی ستاد

بمناسبت چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشورمسابقات ورزشی گروه بانوان و آقایان در دو رشته ورزشی دارت و فوتبال دستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و همزمان با چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور یک دوره مسابقات ورزشی گروه بانوان و آقایان  در دو رشته ورزشی  دارت و فوتبال دستی با حضور همکاران ستادی در محل سالن شاهورانی اداره بهزیستی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی  بهزیستی استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت  تاسیس سازمان بهزیستی کشور با شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن " در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی همکاران ستاد گفت  : هدف از اجرای این مسابقات ایجاد تقویت روحیه خودباوری، نشاط، افزایش کارآیی، شادابی و تقویت روحیه ورزشی همکاران برشمرد.

مسابقات فوتبال روی میزی کارکنان بهزیستی استان با حضور ۳۰ شرکت کننده در سالن شهید شاهورانی برگزار که در پایان این مسابقات حبیب الله قدس، حمید همتیان و رضا رجبی سکوهای اول، دوم و سوم در بخش برادران ایستادند و همچنین نفیسه رهنما، بهاره طاهریان و نگار محمودیان عناوین اول تا سوم در بخش بانوان کسب کردند و در رشته پرتاب دارت نیز وحید علی جعفری اول، حکیمه قندالی دوم و مجید رمضانپور مقام سوم را کسب کردند.


این مسابقات به همت اداره کل بهزیستی استان و با مشارکت کمیته فوتبال روی میز هیات انجمن های ورزشی استان سمنان برگزار و در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود  اهداء شد.

کد خبر 61977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد