نشست صمیمی مدیرکل با فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل

دکتر منطقی : لازمه ایجاد تغییر اساسی در زندگی هر فردی توانایی تغییر در نوع نگاه و نگرش وی به زندگی است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مدیرکل با همراهی معاون و کارشناسان معاونت اجتماعی بهزیستی استان با جمعی از فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل به مناسبت هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشوردیدار و گفت و گو کردند .

در این نشست صمیمی دکتر منطقی ضمن تبریک عید غدیر و هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور ،  از فرزندان جهت حضور در جلسه تشکر و خاطر نشان کرد : هدایت به زندگی مستقل به مفهوم رفتن و خداحافظی نیست، بلکه بدین معناست که در این سن باید به سطحی از توانمندی رسیده که بتوانند  مستقل شد .

 

وی با اشاره به این که فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل در واقع فصلی جدید از زندگی را آغاز خواهند کرد گفت : لازمه ایجاد تغییر اساسی در زندگی هر فردی توانایی تغییر در نوع نگاه و نگرش وی به زندگی خواهد بود  و هدف ما قرار گرفتن فرزندان در مسیری است که استقلال خود را بیابند و فارغ از هرگونه حمایت طلبی و وابستگی به سازمان برای ساختن آینده خود تلاش کنند.

 

ساره امیرجان در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل بهزیستی استان افزود : عملکرد بهزیستی به‌عنوان یک‌ نهاد حمایتی مورد توجه جامعه بوده و یکی از مهم‌ترین وظایفی که از بهزیستی در اذهان عموم مردم جای گرفته، نگهداری از کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست است. رویکرد متفاوت مدیر کل بهزیستی استان نوید بخش اتفاق های مطلوبی در آینده خواهد بود.

 

همچنین معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بحث اشتغال، مسکن و ازدواج را سه چالش فرزندان هدایت شده  به زندگی مستقل برشمرد و افزود :  دغدغه و تلاش حوزه اجتماعی برطرف نمودن  مشکلات فرزندان در این راستا می باشد.

در پایان فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل از مراکز شبه خانواده  مسائل، دغدغه ها و در خواست های خود را با مدیرکل بهزیستی استان سمنان مطرح کردند و ناهار را مهمان مدیرکل و معاون اجتماعی بهزیستی  استان بودند .

کد خبر 61923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد