تولیت آستان قدس رضوی از موسسه خیریه فرزندان آسمانی بهزیستی یزد بازدید کردند

همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی؛ نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد از موسسه خیریه فرزندان آسمانی بهزیستی بازدید کردند.

در این بازدید که اعضای شورای رفاه استان یزد نیز حضور داشتند؛ نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد ضمن خداقوت و تبریک هفته بهزیستی، از بخش های مختلف این مؤسسه بازدید و هدایای متبرّک آستان قدس رضوی را به کودکان و مربیان اهدا کردند.

منصوری مدیرعامل موسسه خیریه فرزندان آسمانی در این بازدید گفت: این موسسه با اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی در ۴ حوزه مراقبتی مختلف فعالیت دارد.

وی در ادامه افزود : خانه ی کوچک حمایتی مرجان؛ ویژه دختران بالای ۱۴ سال ناتوانی ذهنی خفیف تا متوسط با ظرفیت ۱۰ مقیم، خانه ی کودکان و نوجوانان بی سرپرست الهام ویژه سنین ۳ تا ۶ ساله با ظرفیت ۱۲ مقیم، خانه ی کوچک حمایتی الهام ۲ ویژه معلولین ناتوانی ذهنی خفیف تا متوسط زیر ۱۴ سال با ظرفیت ۱۰ مقیم و مرکز شبانه روزی یاس ویژه افراد داری معلولیت با ناتوانی ذهنی متوسط تا شدید زیر ۱۴ سال با ظرفیت ۳۰ مقیم می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مجموع به 70 نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی خدمات در سطح مطلوب ارائه می شود و این مهم نیز در بازدیدهای مکرر مسئولین استانی و کشوری بارها صحه گذاری شده و مورد تقدیر و امتنان قرار گرفته است.

منصوری تصریح کرد: فرزندان این مجموعه اکثراً مجهول الهویه و یا فاقد سرپرست مؤثر می باشند.

کد خبر 61915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد