بازدید سفیر برزیل از آثار و صنایع دستی معلولین و مددجویان بهزیستی یزد در نمایشگاه دستاوردها و خدمات بهزیستی کشور

سفیر برزیل با حضور در نمایشگاه دستاوردهای و خدمات بهزیستی کشور از آثار و صنایع دستی معلولین و مددجویان بهزیستی استان یزد دیدن کرد.

سفیر برزیل با حضور در نمایشگاه دستاوردهای و خدمات بهزیستی کشور از آثار و صنایع دستی معلولین و مددجویان بهزیستی استان یزد دیدن کرد.

"لودمار گونسالوس دآگیارنتو"سفیر برزیل با حضور در غرفه استان یزد ضمن خرید آثار هنری استاد حمید دهقان، مجسمه ساز دارای معلولیت یزدی از دیگر آثار و صنایع دستی معلولین و مددجویان بهزیستی که به نمایش گذاشته شده است، دیدن کرد.

محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی درکشور و سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع  انسانی بهزیستی کشور نیز از غرفه استان یزد در این نمایشگاه دیدن کردند.

نمایشگاه بالاترین خدمت"دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور"، عصر روز شنبه ۲۵ تیرماه با حضور "علی محمد قادری" معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین این سازمان همزمان با آغاز هفته بهزیستی در "باغ موزه قصر" تهران افتتاح شد.

بهزیستی استان یزد در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جامعه هدف در قالب زیلو بافی، مجسمه سازی، صنایع دستی، چرم دوزی و....به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه از 25 لغایت 31 تیرماه دایر و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

کد خبر 61906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد