یادواره ملی شهدای بهزیستی با عنوان غریب تر از هر غریب برگزار شد

یادواره ملی شهدای بهزیستی با عنوان "غریب تر از هر غریب" با مشارکت بهزیستی، بنیاد شهید، شهرداری تهران، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و کنگره ملی شهدای استان تهران در فرهنگسرای بهمن شهر تهران با حضور گرم خانواده های شهدا، فرزندان سازمان بهزیستی و مسئولان بهزیستی و بنیاد شهید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عصر امروز در سالن فرهنگ سرای بهمن تهران یک یادبود مشترک برای شهدای بهزیستی با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم که مادران شهدای گمنام حضور داشتند، به صورت نمادین ۶۲ شهید بهزیستی توسط مادران شهدای گمنام به فرزند خواندگی پذیرفته شدند.

مادر شهیدان خالقی پور پس از به سرپرستی گرفتن یک شهید بهزیستی گفت: ۳۷ سال از شهادت فرزند اولم و ۳۴ سال از شهادت ۲ فرزند دیگرم میگذرد، که شب عید قربان در عملیات مرساد به شهادت رسیدند، فرزندانم را با دستان خودم دفن کردم و میدانم روزی دوباره آن‌ها را خواهم دید، امروز میخواهم یک شهید دیگر را به فرزندی بپذیرم و مانند ۳ شهیدم برای آن مادری کنم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در خصوص این برنامه گفت: این برنامه بزرگداشت رشادتها و فداکاری های ۶۲ شهیدی است که یتیم و فاقد سرپرست بودند و در مراکز سازمان بهزیستی بزرگ شدند و مایه افتخار برای سازمان بهزیستی که  از دل مراکز خودش فرزندانی را روانه جبهه ها کرد و در فضای ایثارگری و فرهنگ شهادت حضور یافتند و در نهایت آسمانی شدند.

کد خبر 61858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد