در رسانه |۴۲ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان بوشهر واگذار شد

آئین واگذاری همزمان ۴۲ واحد مسکن مددجویان و معلولین در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از مهر، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بهزیستی ۴۲ واحد از مسکن مددجویان و معلولین به طور همزمان در سطح استان بوشهر افتتاح واگذار شد.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تأمین و ساخت مسکن مددجویان و معلولین است.
حسین اسدی راد اضافه کرد: به همین منظور دفتر مسکن اداره کل بهزیستی استان با تدوین یک برنامه هدفمند بر اساس سرفصل‌های کاری دبیرخانه مسکن بهزیستی کشور، طراحی لازم برای کمک به تأمین و ساخت ۲۷۲ واحد مسکن در دست احداث کرده است که امید داریم همه این واحدها در سال جاری بتوانیم واگذار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ۴۲ واحدی که امروز به طور همزمان شاهد واگذاری آن بودیم، معادل ۲۵ میلیارد ریال بلاعوض در کنار تسهیلات قرض الحسنه ساخت به این واحد تخصیص داده شده است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: واحدی که به طور نمادین در شهر آباد شهرستان تنگستان، افتتاح شد مربوط به یک خانوار دارای دو عضو معلول بوده که بالغ بر ۱۱۷ میلیون تومان بلاعوض و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تکمیلی پرداخت شده است.
وی بیان کرد: از اول طرح نهضت ملی مسکن ویژه معلولان و مددجویان تاکنون دو هزار و ۵۳۷ واحد مسکن واگذار و تحویل این عزیزان شده است.

کد خبر 61856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد