در رسانه | ۴۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شد

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ۲هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش بهزیستی کشور واگذار شد که از این تعداد ۴۲ واحد مسکونی مربوط به مددجویان استان بوشهر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از ایرنا، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر دراین واگذاری ۴۲ واحد مسکونی استان بوشهر در شهر "آباد" تنگستان گفت: یکی از رسالت های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است.

حسین اسدی راد افزود: بدین خاطر دفتر مسکن اداره کل بهزیستی استان بوشهر با تدوین یک برنامه هدفمند بر اساس سرفصل های کاری دبیرخانه مسکن بهزیستی کشور، طراحی لازم را برای کمک به تامین و ساخت ۲۷۲ واحد مسکونی در استان بوشهر کرده است که و امید می رود این واحدها در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن ویژه معلولان و مددجویان تاکنون ۲هزار و ۵۳۷ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی استان بوشهر واگذار شده است.

اسدی راد، درباره ۴۲ واحدهای مسکونی واگذار شده استان بوشهر اظهار کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در کنار تسهیلات قرض الحسنه ساخت به این واحد تخصیص داده شده است.

وی در باره واحد مسکونی احداثی در شهر آباد تنگستان گفت: این واحد مسکونی مربوط به یک خانوار دارای ۲ عضو معلول بوده که بالغ بر ۱۱۷ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تکمیلی پرداخت شده است.

کد خبر 61849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد