۴۶ واحد مسکونی به مناسب هفته بهزیستی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه واگذار شد

ظهر امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفراس و با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و دیگر مسئول استان در روستای بیاشوش از توابع شهرستان جوانرود آیین واگذاری ۴۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این اداره کل واگذار شد.

 به گرارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: ظهر امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفراس و با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و دیگر مسئول استان در روستای بیاشوش از توابع شهرستان جوانرود آیین واگذاری ۴۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این اداره کل واگذار شد.

دکتر فرحناز محمدی محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم گفت:این واحد های مسکونی همزمان با  ۲۸۳۶ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور واگذار گردید.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال جمعا ۳۱۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان وگذار گردد و این در حالی است که سال گذشته نیز ۲۳۵ واحد در استان کرمانشاه به مرحله واگذاری رسید.

محمدی در پایان از دستگاه های همکار بویژه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در راستای همکاری در ساخت این واحدهای مسکونی تشکرکرد.

کد خبر 61841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد