شهدای بهزیستی نمادی از فراگیری انقلاب اسلامی

مدیرکل بهزیستی استان تهران شهدای این سازمان را حاصل تربیت صحیح مربیان مراکز بهزیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در حاشیه یادواره ملی شهدای سازمان بهزیستی با عنوان غریب تر از هر غریب با بیان اینکه عزت و عظمت جمهوری اسلامی رهین خانواده معظم شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدای بهزیستی نمادی از فراگیری انقلاب اسلامی هستند و این نشان دهنده آن است که این انقلاب عظیم سرمایه همه اقشار ملت غیور ایران است.

زمانی با اشاره به اینکه مقام شهادت، دست یافتنی نیست، اظهار داشت: ارزش و مقام خانواده های معظم  شهدا که چنین گوهرهایی را پرورش داده اند نیز قابل تکریم و تعظیم است.

این مسئول با این توضیح که استان تهران در طول حیات با برکت انقلاب اسلامی و دوران طلایی دفاع مقدس، سی و دو شهید غریب تقدیم این نظام کرده است، اذعان داشت: شصت و دو شهید از خانواده بزرگ بهزیستی کشور تقدیم جمهوری اسلامی شده است که حدود نیمی از این عدد در استان تهران رشد و برای پاسداری از انقلاب اسلامی پرورش یافته بودند.

گفتنی است؛ یادواره ملی شهدای بهزیستی با مشارکت بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، شهرداری تهران، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و کنگره ملی شهدای استان تهران در فرهنگسرای بهمن شهر تهران با حضور گرم خانواده های شهدا، فرزندان سازمان بهزیستی و مسئولان بهزیستی و بنیاد شهید برگزار شد.

کد خبر 61839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد