افتتاح مرکز جامع توانبخشی امام موسی کاظم (ع) موسسه خیریه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

بیست و نهم تیر ماه همزمان با هفته بهزیستی مرکز جامع توانبخشی امام موسی کاظم (ع) آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با حضور حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت ، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان ، مژگان اخوان سرپرست بهزیستی رشت و سایر مسئولین افتتاح شد.

در این مراسم سید علی حسینی مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرسنل ، کادر درمان و پزشکان این مجموعه قدردانی کرد و گفت : این مرکز از ۵۶ سال پیش به همت نیکوکارانی همچون آیت الله ضیابری، دکتر حکیم زاده ، آرسن میناسیان و... بنا شد و بنای آن کار بسیار دشواری بود و هم اکنون نیز با توجه به شرایط اقتصادی نگه داری آن نیز کاری دشوار است و افزود من از مردم ایران ، گیلان و شهر رشت و خیرین بزرگوار نهایت تشکر و قدر دانی را دارم که در نگهداری و خدمت رسانی به ۴۵۰ .نفر از معلولین و سالمندان ما را یاری می کنند.
در ادامه این مراسم حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و  گفت : کار در این مجموعه کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و پرسنل این مجموعه با عشق و علاقه به این معلولین و سالمندان خدمت می کنند و با حس و رابطه عاطفی مانند یک خانواده با این عزیزان رفتار می کنند و این کار بسیار خداپسندانه است و از زحمات هیئت مدیره ، هیئت امنا و پرسنل و همچنین از حمایت های خیرین تشکر و قدردانی کرد و افزود : ما هم در حد توان خود از این مجموعه حمایت خواهیم کرد و بهزیستی و شهرداری و سایر نهادها و ارگانها نیز حامی این مجموعه خواهند بود.
در این مراسم از خیرین و نیکو کاران و پرسنل پر تلاش تقدیر و قدر دانی شد.
در خاتمه این مراسم مرکز جامع توانبخشی امام موسی کاظم با حضور مسئولین به بهره برداری رسید .این ساختمان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع دارای بخش های فیزیوتراپی ، کاردرمانی و شنوایی سنجی و بینایی سنجی جهت استفاده معلولین و سالمندان این مرکز  آماده فعالیت و خدمت رسانی می باشد.
 

کد خبر 61823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد