همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی ؛ 
 آیین واگذاری 68 واحد مسکونی مددجویی از طریق واسکای روم

محمد زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکز ی از واگذاری 68 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور خبرداد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : در این آیین  2836 واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس در سطح کشور افتتاح خواهد شد این واحدهای به افراد دارای معلولیت و مددجویان به مناسبت  هفته بهزیستی  تحویل داده میشود و در سطح استان مرکزی 68 واحد خواهد بود.

ایشان افزود : این واحدها به صورت خودمالکی بوده که در قالب تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول ، معلولین سرپرست خانوار و زنان خود سرپرست میباشد که با مشارکت بنیاد مسکن ، راهخ شهرسازی ساخته شده اند وعلاوه بر استفاده از کمک بلا عوض  سازمان  ما بقی سهم آورده خود مددجو بوده است .

زیدوند بیان کرد :مهمترین مسائل اساسی و از جمله ابتدائی‌ترین نیازهای بشری تامین مسکن است؛ اصول 3 ، 31 و 43 قانون اساسی ضمن اینکه مسکن را حق مسلم هر فرد و خانواده ایرانی می‌داند، تأمین این حق به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد را جزء لاینفک وظایف دولت برشمرده است.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی بیان نمود: در این زمینه تمام گروه‌های تحت پوشش بهزیستی مورد توجه قرار دارند و در واقع سازمان برای تمامی گروه‌های تحت پوشش خود برنامه‌ریزی می‌کند که عبارتند از معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولین مجرد بالای 20 سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای 35 سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبودیافتگان می باشند..

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد : از ابتدای طرح نهضت مسکن سازمان بهزیستی کشور تعداد بیش از 2800واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش این اداره کل  واگذار شده است.

کد خبر 61804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد