بهزیستی و ستاد اقامه نماز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی، بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان یزد به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه ی هدف این سازمان، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین امضاء این تفام نامه گفت: محتوای تمام کارها و فرامین و برنامه های ما باید با توجه به فرهنگ اسلامی باشد.
رضا ابهت با اشاره به گستره فعالیت های بهزیستی 29 هزار معلول، 2 هزار و 500 زن سرپرست خانوار و بی سرپرست و 500 کودک بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند.
وی با بیان اینکه امورات ما باید رنگ و بو و چهارچوب مفاهیم قرآن را داشته باشد، افزود: خدمت به مددجویان بهزیستی فرصت خوبی برای ما است اگر که اسلام را وارد کار کنیم .
حجه الاسلام موسوی؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به عملکرد خوب بهزیستی در بحث اقامه نماز گفت: بهزیستی جزء چند دستگاه فعال استان و پیشرو است.
وی انجام کار فرهنگی بویژه برای قشر آسیب پذیر را مهم دانست و گفت: هم در بعد اقتصادی و هم در بعد فرهنگی باید برای خانواده ها کار کرد.
حجه الاسلام موسوی با تاکید بر توجه به نیازهای روحی افراد گفت: از نیازهای روحی فرزندان بهزیستی بخصوص فرزندان بی سرپرست نباید غافل شد.
برگزاری دوره آموزشی نماز و مهدویت ویژه مربیان مراکز شبانه روزی، دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی و فرزندان کارکنان، تجلیل از فرزندان نومکلّف کارکنان و جامعه هدف و... برخی از مفاد این تفاهم نامه است.

کد خبر 61728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد