شاهرود | دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه

امام جمعه شاهرود : تلاش بهزیستی در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور، مدیر و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امینی ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد:کار بهزیستی، کار بسیار مهم و در عین حال به لحاظ شرایط اجتماعی، اقتصادی، و کمبود امکانات سخت و طاقت فرساست؛ لذا در این راه ضمن دنبال کردن مسیرهای لازم جهت رفع مشکلات و توکل به خدا می بایست با روحیه جهادی کار کرد.

ایشان با اشاره به موثر بودن تلاش‌های بهزیستی در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی تصریح کرد:بهزیستی می تواند با نگاه و برخورد دقیق و کارشناسانه به آسیب های  اجتماعی در رفع آنها موثر باشد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین "  خاطرنشان کرد: بهزیستی با بالا بردن ظرفیت اشتغال جامعه هدف می تواند در تحقق شعار امسال سهیم باشد.

در ادامه مسعود جهانسیر گزارشی از عملکرد بهزیستی شهرستان ارائه نمود و افزود: سازمان بهزیستی با بیش از ۲۵۰ نوع فعالیت عمده در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری به جامعه هدف خدمت رسانی

می کندو با اشاره به حوزه توانبخشی اعلام کرد: حدود ۴ هزار معلول تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود هستند که عمده آنها را معلولین جسمی - حرکتی تشکیل می دهند.

 

وی در انتها خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مددجویان بهزیستی از پرداخت قبوض آب و برق و گاز معاف خواهند بود.

کد خبر 61701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد