در رسانه |۱۱۹ طرح اشتغالزای بهزیستی در خوزستان بهره برداری شد

اهواز- ایرنا - مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: ۱۱۹طرح اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

مهران کریمیان یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل مشاغل خدماتی،خانگی، کشاورزی و دامداری بوده  که در راستای توانمند سازی و حمایت و بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف اجرا شده اند.

وی با اشاره به افتتاح ۱۲مرکز غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی شامل چهار مرکز در دزفول و هشت مرکز در دیگر شهرهای استان افزود: مراکز ترک اعتیاد، توانبخشی ، مشاوره ونگهداری کودکان نیز در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور به طور همزمان در خوزستان بهره برداری شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان دراهواز و در ۲۷ شهرستان خوزستان در طول هفته بهزیستی برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی ، تولیدات  مددجویان در مشاغل خانگی و یا کارگاه های تولیدی ومراکز شبانه روزی توانبخشی معلولین و گروه های همیار زنان ارایه می شود.

کریمیان با اشاره به دیگر برنامه های هفته بهزیستی ادامه داد: نشست با مدیران استانی ، توزیع سبد غذایی ، بازدید از منازل مددجویان و مراکز شبانه روزی ، افتتاح واحد مسکونی مددجویان درسراسر استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان در مصلی نماز جمعه اهواز و سراسر استان از جمله برنامه های هفته بهزیستی در استان خوزستان می باشد. 

کد خبر 61402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد