رفع مشکلات معلولان و حمایت از خانواده هایشان توفیقی الهی است

رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، رفع مشکلات و تامین حداقل های زندگی معلولان و خانواده هایشان را توفیقی الهی دانست.

به گزارشروابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت دکتر عبدالناصر درخشان رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس و نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در قالب پیامی هفته حمایت از معلولان را تبریک گفت و بر ضرورت حمایت از آنها تاکید کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

چه زیباست در هفته ای مزین به نام بهزیستی دستان مهربان و پرمحبت خود را بسان چتری با شکوه و پرمهر بر سر نیازمندان گستراندن. بی تردید دستگیری و کمک جهت رفع مشکلات و تامین حداقل هزینه زندگی خانواده های معلولین، نیازمندان و افراد بی سرپرست توفیقی الهی است که تنها شامل حال نیکوکاران و کسانی خواهد شد که سزاوار لطف بیکران پروردگار عالمیان هستند. دستی که منبع و منشاء مهرورزی و فداکاری باشد بی شک دست خداوند است که از آستین خلق بیرون می آید. همانا بخشندگی پیشه کردن موجب افزایش محبت و طراوت روزگار است.

بر خود واجب میدانم هفته بهزیستی را به تمامی انسان های باصفا و صمیمی و فداکاران این عرصه که با مسئولیت پذیری موجب تسکین آلام معلولین، مددجویان و آرامش حال بیماران می شوند تبریک و تهنیت عرض نمایم. /

کد خبر 61326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد