تولید برق از طریق پنل خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش سودآور است

مدیرکل بهزیستی لرستان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ در شهرستان بروجرد گفت : تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش استان در آمد زا و سود آور است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، مدیرکل بهزیستی لرستان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ، نمایندگان احزاب و تشکلها و جمعی از فعالان سیاسی در شهرستان بروجرد گفت : تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش استان در آمد زا و سود آور است.

همایون عمودی‌زاده اظهار کرد: برای جامعه هدف سازمان بهزیستی استان آموزش مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای را در نظر گرفتیم.

وی بیان کرد: به دنبال اشتغال با ثبات و دانش‌بنیان برای مددجویان هستیم. مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه لرستان در تولید گیاهان دارویی حرف برای گفتن دارد، افزود: در این راستا به کشت گیاهان دارویی (زعفران و موسیر) در استان ورود پیدا کردیم.

عمودی زاده اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که برای درآمدزایی مددجویان تحت پوشش در نظر گرفته شده پنل‌های خورشیدی و تولید برق است.

وی با اشاره به اینکه بازار فروش برق تولید شده از طریق پنل‌های خورشیدی وجود دارد، عنوان کرد: شرکت توزیع برق، برق تولیدی را از مددجویان خریداری می‌کند و نیاز به بازاریابی ندارد.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: این پنل‌های خورشیدی یکبار خریداری می‌شود و در قسمتی از پشت بام نصب می‌شود و برای مددجویان سودآور است.

عمودی زاده عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مددجویان را به سمت اشتغال دانش بنیان سوق دهیم و در راستای توانمندسازی آنها قدم برداریم.

وی تصریح کرد: این توانمندسازی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی به انجام خواهد رسید.

کد خبر 61253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد