نشست خبری رئیس بهزیستی شهرستان سمنان به مناسبت هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور

در این نشست خبری، مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان ضمن تشریح عملکرد سال ۱۴۰۰ بهزیستی سمنان، به سوالات خبرنگاران نیز  پاسخ دادند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در اولین روز از هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در دفتر مدیریت شهرستان برگزار شد که در این نشست خبری، مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان ضمن تشریح عملکرد یکساله اخیر بهزیستی، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مژگان دلشاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت چهل و دومین سالروز تآسیس سازمان بهزیستی از همکاری و حمایت کلیه دستگاههای اجرایی، خیرین و شرکای اجتماعی، موسسات و مراکز غیردولتی و کارکنان خدوم بهزیستی تقدیر و تشکر کرده و افزود : که خدمت رسانی به جامعه هدف جز از طریق هم افزایی و فعالیت جهادی کلیه دستگاه های اجرایی میسر نمی باشد. همچنین با توجه به نامگذاری امسال بنام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف بهزیستی را یکی از مهمترین اهداف بهزیستی برشمرد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان در ابتدای این نشست خبری ضمن تبریک هفته بهزیستی بیان داشتند: در سال ۱۴۰۰، تسهیلات اشتغال به تعداد نفر از متقاصیان تحت پوشش با اعتباری بالغ بر... ر. ریال پرداخت گردید. در سالجاری نیز تلاش خواهد شد تا با پرداخت تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال، گام موثری در راستای توانمندسازی جامعه هدف برداشته شود.

کد خبر 61140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد