نمایشگاه "دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور" افتتاح می شود

نمایشگاه "دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور"، عصر امروز شنبه ۲۵ تیرماه با حضور علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین این سازمان همزمان با آغاز هفته بهزیستی در "باغ موزه قصر" تهران افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، محمد نصیری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت ۵ روز از امروز تا چهارشنبه برگزار می شود گفت: این نمایشگاه در چند بخش از جمله ؛ارایه دستاوردها و توانمندیهای جامعه هدف در ۳۰ استان  کشور در قالب ۳۰ غرفه، معرفی و ارایه خدمات منتخب ستادی از جمله؛ بینایی سنجی ،شنوایی سنجی ،مشاوره ،خدمات توانبخشی و... در قالب ۲۲ غرفه،اجرای برنامه های هنری در دوبخش هنرمندان جامعه هدف وسایر هنرمندان ویک غرفه دوستدار کودک برگزار می شود.

وی افزود: قراراست در این نمایشگاه سه تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی ،وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان سراج نیز منعقد شود.

به گفته نصیری ،رونمایی ازسامانه صدور مجوز الکترونیکی ماده ۲۶  و کتاب عکس ۴۲ سال بهزیستی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : نمایشگان "دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور" با شعار بالاترین خدمت " هرروز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ شب برای بازدید جامعه هدف و سایر اقشار جامعه دایر خواهد بود.

کد خبر 61057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =