تقدیر استاندار از تحول کمی و کیفی در بهزیستی ایلام

استاندار ایلام با اشاره به خدمات و فعالیتهای مجموعه بهزیستی ایلام از تحول کمی و کیفی در این دستگاه که قابل مشهود است، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه همزمان با گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی در دیدار با مدیر کل و شماری از مسوولان اداره کل بهزیستی ایلام افزود: مدیر کل بهزیستی ایلام تاکنون فعالیتهای مناسبی انجام داده و خدماتش قابل تقدیر است.

وی بر جلب اعتماد خیران به نهادهای حمایتی تاکید کرد و گفت: باید اعتماد سازی لازم انجام گرفته و کمکهای مردم متناسب با نیت آنها در اختیار مددجویان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به هزینه های بالای نگهداری از معلولان بدون شک بهزیستی نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار است.

وی با اشاره به وظایف و ماموریتهای گسترده بهزیستی ادامه داد: بودجه این دستگاه محدود و از طرفی درخواست خدمت از سوی جامعه هدف بهزیستی زیاد است.

استاندار ایلام خدمت در مجموعه بهزیستی را موهبتی ارزشمند دانست که نصیب کارکنان این دستگاه شده چراکه به افرادی خدمت ارایه میکنید که ناتوان بوده و امری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی گفت: اگرچه کارکنان بهزیستی کمترین مزایا را داشته ولی خدمتشان بسیار ارزشمند بوده و نزد خداوند جایگاه ویژه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با حرکت خوبی که در مجموعه بهزیستی اغاز شده روزی برسد که جمعیت نیازمند جامعه کم و از حداکثر خدمات در حوزه های مختلف نظیر مسکن، اشتغال، بیمه، معیشت، بهداشت و درمان برخوردار شوند.

وی با اشاره به خدمات بهزیستی تاکید کرد: این خدمات باید دیده شده و نباید از دید مسوولان مغفول بماند.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به حمایت این اداره کل از ۶ هزار و ۲۰۰ معلول شدید گفت: این افراد نیازمند برخورداری مستمر از وسایل توانبخشی هستند.

حسین نورعلیوند یکی از خدمات مهم این سازمان در حوزه پیشگیری از اسیبهای اجتماعی را فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار نفر از این خدمات استفاده کرده اند.

وی از هزینه ۳۳۰ میلیارد ریال در حوزه مسکن مددجویان در سال گذشته خبر دادو گفت: امسال خدمات گسترده تری در این حوزه انجام خواهد شد.

وی خواستار توجه ویژه برای اختصاص اعتبار تملک داراییهای به ادارات بهزیستی شهرستانها شد.

کد خبر 61054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد