نشست هم افزایی با سمن ها، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد با حضور مدیران بهزیستی استان کرمانشاه

صبح امروزبا حضور مدیران بهزیستی استان کرمانشاه نشست هم افزایی سمن ها ، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در مجتمع رفاهی آموزشی شهید یاری بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی در این نشست با اشاره به شعار امسال هفته بهزیستی با عنوان شروعی دوباره برای بهتر زیستن گفت: این شعار بدین معناست که همه ما در کنار همدیگر برای بهتر زیستن همه افراد جامعه چه جامعه هدف بهزیستی باشد چه نباشد باید تلاش کنیم و در این راه همیار و همراه هم باشیم.

محمدی افزود: سهم سمن ها و تشکل های مردم نهاد برای تحقق این شعار خیلی بیشتر از سازمان بهزیستی است و به عنوان بازوان توانمند سازمان باید نقش مهم خود را بیشتر از این ایفا کنند.

محمدی خاطر نشان کرد:نقد سازنده می تواند تسهیل گر و راهگشاه باشد اما همین نقد بهتر است که با زبان نرم و تعاملی باشد و این در صورتی تاثیر گذار است که خود ما بعنوان نقاد چقدر توانسته باشیم سهم خود را در در انجام وظایفی که به مامحول شده است به انجام برسانیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اگر هر کدام از نهادها چه دولتی و چه غیر دولتی سهم خود را به درستی در انجام وظایف انجام دهند بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.

دراین نشست علاوه بر معاونین تخصصی بهزیستی استان، نماینده دفتر اجتماعی استانداری و مسئولان انجمن ها، سمن ها، تشکل ها و دفاتر تسهیلگری نیز حضور داشتند.

کد خبر 61014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد