سرپرست بهزیستی گلستان در پیامی هفته بزرگداشت این سازمان را تبریک گفت

عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان با صدور پیامی چهل ودومین سالروز سازمان بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر آنها که راه پیامبران و امامان خود را در عبور از دلها دیدند و با دستان مهربان و پرعاطفه خود بخشندگی پیشه کردند تا محبت دلها را بیشتر کنند و بر طراوت روزگار بیفزایند، آنان که پیوسته دستی از خدا طلب می کنند که با آن، دست نیازمندی را بگیرند و از خجالت نزد محتاجان نمیرند.

سلامت جسم، جان و روان، زیر بنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است. این مهم، جزاز منظر کمک ویاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی ومحرومین میسر نخواهد شد.

بیست و پنجم تیر هر سال، روز بهزیستی نام گذاری شده است. سازمانی که مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده است.

هفته گرامیداشت چهل و دومین سالروز تاسیس بهزیستی را در سال تولید، دانش بنیان و استغال آفرین که هرکدام از دستورات صریح قوانین این سازمان حمایتی، خدماتی است را به همه تلاشگران صبور و مهربان این عرصه که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین، مددجویان و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می شوند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

عارف کیائی

سرپرست بهزیستی گلستان

کد خبر 60902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد