دیدار مدیر کل بهزیستی استان با شهردار سرعین

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس بهزیستی شهرستان و کارشناس مناسب سازی استان با شهردار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی پیرامون وضعیت مناسب سازی شهرستان سرعین به عنوان شهر بدون مانع با شهردار شهرستان به گفتگو پرداخته و در پایان از چندین نقطه پرتردد شهر که نیاز به بهسازی و تسهیل تردد برای افراد دارای معلولیت داشت بازدید کردند.

در این نشست رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که شهر سرعین طی جلسات کارشناسی و بررسی های بعمل آمده به عنوان شهر بدون مانع و بصورت پایلوت  انتخاب شده است تا از این طریق ضمن معرفی قابلیتهای گردشگری و تسهیل شرایط تردد برای افراد دارای معلولیت شهرستان و بعضاً از تمام اقصی نقاط کشور هیچ مشکلی از بابت عبور و مرور و توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری وجود نداشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود رعایت حقوق شهروندی را در تمامی عرصه های اجتماعی لازم و ضروری دانست و گفت:  بنده به نوبه خود امیدواریم شاهد روزی باشیم که این شهر از بابت رفع موانع احتمالی تردد و عبور مرور افراد دارای معلولیت هیچ دغدغه و کمبودی نداشته باشد و در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این طرح عظیم و به یاد ماندنی در شهرستان سرعین باشیم.

رضایی به اقدامات صورت گرفته بعد از انتخاب شهر سرعین به عنوان شهر بدون مانع  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این شهرستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وجود نعمات و چشمه های گوناگون بهشتی مستعد پیشرفت و ترقی می باشدکه در این رابطه با تشکیل دبیرخانه مناسب سازی و الزام دستگاهای اجرای از سوی استان و شهرستانها برای رعایت دستورالعمل ها و ضوابط استاندار سازی شهری در صدد شناسایی و احصای موانع هستیم.

در ادامه شهردار سرعین هم ضمن قدردانی از تلاشهای خوب مجموعه بهزیستی و همکاری شهرداری سرعین برای استاندارد سازی شرایط برخورداری افراد دارای معلولیت از امکانات و خدمات شهری بر تداوم همکاری های مشترک تا دستیابی به نتیجه مطلوب تاکید کرد.

گفتنی است بعد از پایان این دیدار، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه به همراه شهردار این شهرستان از برخی از نقاط و اماکنی که نیاز به بهسازی وتوجه ویژه برای بهبود شرایط رفع موانع را داشتند بازدید کرده و دستورات لازم  توسط شهردار سرعین صادر شد.

کد خبر 60641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد