فردیس| در نشستی به همفکری و بررسی ابلاغیه دهگانه حجاب و عفاف پرداخته شد

این نشست روز دوشنبه ۲۰ تیرماه با حضور رئیس ،اعضاء شورای معاونین و همکاران شاغل در اداره بهزیستی شهرستان فردیس ، پس از قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛«سید جواد عبادی» رئیس بهزیستی شهرستان فردیس، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گفت: طبق آیات و روایات، عفاف به منزله کنترل نفس است، به طوری که انسان باید در مقابل افکار پلید شیطانی، نفس خود را در همه جوانب کنترل نماید.

وی در ادامه عنوان کرد: هفته عفاف و حجاب همه ساله از ۱۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که وظیفه مسئولین ذیربط، بصیرت افزایی در مقوله عفاف و حجاب است و ما ماموریت داریم که در برگزاری برنامه های اثر گذار در این زمینه، و رسیدن به هدف نهایی که همان آرمان های امام راحل (ره) و شهدا هست بیش از پیش تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه مسئول امور فرهنگی بهزیستی شهرستان فردیس عفاف و حجاب را از زیر شاخه های امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری بحث احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدی با اشاره به ابلاغ برنامه ده گانه عفاف و حجاب که دستور مؤکد رئیس جمهور بوده را لازم الاجرا دانست و حجاب و عفاف را بارزترین تفاوت یک جامعه دینی برشمرد و با عنایت به شکل گیری تشکل های مردمی عفاف و حجاب، و اجرای آن در ادارات و سازمان ها، از همه همکاران( خانم/ آقا) خواست که موارد ده گانه حجاب و عفاف را مطالعه و سرلوحه مسائل کاری خود قرار دهند.

کد خبر 60632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد