برگزاری جلسه بزرگداشت هفته بهزیستی در استان کهگیلویه وبویراحمد

جلسه بزرگداشت چهل دومین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی با محوریت هفته بهزیستی به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و دبیری مدیر روابط عمومی بهزیستی با حضوراعضای شورای معاونین در محل دفتر مدیر کل برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد، آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد قربان وغدیر و فرارسیدن ایام بزرگداشت چهل و دومین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی،برنامه ریزی موثر و هرچه باشکوه تر برگزارکردن هفته بهزیستی را فرصت مغتنمی برای معرفی اهداف و دستاوردهای سازمان و توانمندی جامعه هدف دانست که موجب ارتقا سرمایه اجتماعی و درون سازمانی خواهدشد.وخواهان اهتمام و جدیت اعضا حاضر در جلسه در برگزاری این جشن گردیدند.

کاظم شفیع زاده مدیرروابط عمومی بهزیستی و دبیرستاد بزرگداشت هفته بهزیستی برنامه های اعلامی ستاد برگزاری هفته بهزیستی کشور به استانها را قراعت نمود و ظرفیتهای استانی و خلاقیت های بومی در جهت مشارکت و برنامه ریزی و فاخر این هفته را بیان داشت.

معاونین و مسئولین واحدهای محترم حاضر در جلسه نقطه نظرات خودرا در این جلسه بیان نمودند و وظایف هر معاونت در برگزاری این جشن تفکیک و به طور روزشمار منجمله دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،غبارروبی گلزار مطهر شهدا و... مصوب گردید،سپس جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

کد خبر 60628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد