مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول رسیدگی می‌شود

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه تلاش داریم تا صدور مجوز کسب و کار تسهیل شود، گفت: مشکلات زنان معلول و ماداران دارای فرزند معلول در کمیته‌ای که تشکیل دادیم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «نرجس بختیار خلج» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در نشست معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اقشار مختلف بانوان خراسان جنوبی، اظهار کرد: به منظور رسیدگی بهتر به مطالبات زنان کارگر کارگروه رفاه و امنیت در وزارتخانه تشکیل شده تا به شکل تخصصی به این مطالبات پرداخته شود و تلاش داریم تا صدور مجوز کسب و کار تسهیل شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه مجوز برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی آنی و برخی حداکثر تا ۳ روز صادر می‌شود، افزود: مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول هم دغدغه دیگری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که کمیته‌ای را با حضور مادران دارای یک یا چند معلول و یا زنان معلول تشکیل دادیم و مشکلات آنها در دست پیگیری است.

وی در پایان صدور مجوز کسب و کارهای خانگی در کمترین زمان ممکن را یکی از اقدامات وزارت رفاه برای تسهیل راه‌اندازی شغل اعلام کرد.

کد خبر 60613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد