اجرای پویش قربان تا غدیر در استان سمنان همزمان با سراسر کشور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هدف از این پویش را جذب مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان تحت حمایت دبیان داشت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان از آغاز پویش عید قربان تا غدیر همزمان با سراسر کشور در استان سمنان خبر دادند.

منطقی در تشریح پویش عید قربان تا غدیر گفت : این پویش به مناسبت ایام دهه ولایت همزمان با ادارات کل بهزیستی سایر استانها در استان سمنان نیز برگزاری می گردد و هدف از این پویش را جذب مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان تحت حمایت در این ایام بیان داشتند .

وی در ادامه محورهای اجرای پویش را تهیه و توزیع گوشت قربانی، پرداخت کمک هزینه، تهیه اقلام و بسته های معیشتی، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی بیان و گزارشی از پویش های برگزار شده توسط بهزیستی استان در ادوار گذشته ارائه و افزودند : به همت اداره مشارکت های مردمی بهزیستی استان در سال گذشته پویش خرید بخاری و پوشاک زمستانه برای مددجویان تحت پوشش سازمان اجرا که این پویش با توجه به آغاز فصل سرما و با هدف تأمین هزینه خرید بخاری و پوشاک زمستانه  برای افراد نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان در اواخر پاییز ۱۴۰۰برگزار و در این پویش مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اقلام زمستانه تهیه و بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد  . همچنین پویش پول _ ترقه _ من که به مناسبت چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۰ با هدف جلب مشارکتهای نقدی خیرین به منظور تامین اقلام و مایحتاج ضروری عیدانه مددجویان برگزار گردید، پویش عیدانه سین هشتم سخاوت نیز به مناسبت فرا رسیدن سال نو با هدف تامین معیشت و ضروریات مددجویان و معلولین سازمان از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۵ فروردین ماه  از دیگر پویش های برگزار شده توسط بهزیستی استان بود که میزان مشارکتهای نقدی و غیر نقدی جذب شده مراکز دولتی و موسسات خیریه در پویش مذکور به میزان ۷/۰۴۶/۷۳۰/۰۰۰ریال بوده است.

وی از برنامه های بهزیستی استان در ایام رمضان امسال را واریز کمک هزینه سبد کالا به حساب توانخواهان تحت حمایت و برنامه های افطاری در مراکز و موسسات خیریه با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی بیان و افزودند : میزان جلب و جذب مشارکتهای مردمی سال گذشته در مراکز دولتی، غیر دولتی و خدماتی در به مجموع : ۲۳/۲۰۵/۹۸۷/۹۵۰ میلیارد ریال بوده است که جا دارد از کلیه خیرین استان در این فرصت تقدیر و تشکر کرد که بدون حضور ایشان دست یابی اهداف سازمان غیر ممکن خواهد بود.

منطقی میزان جذب مشارکتهای نقدی و غیر نقدی مراکز دولتی و موسسات خیریه در پویش ضیافت همدلی سال گذشته را ۱۴/۶۲۴/۸۱۱/۸۹۰ ریال اذعان و بیان داشت که در بخش های پرداخت کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی (ویژه ر/سیدگی مورد نیاز در دوران بحران و بیماری کرونا)، تامین هزینه های درمانی، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و ... هزینه شده است.

دکتر منطقی در پایان ضمن تقدیر مجدد از خیرین استان و همراهان همیشگی بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف روشهای مساعدت مالی به بهزیستی بمنظور همدلی با جامعه هدف در ایام سال را واریز مبالغ به شماره کارت : ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و به شماره شبا ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان بیان و راه های مساعدت غیر نقدی را مراجعه به ادارات بهزیستی در سراسر استان بیان داشتند.

    

کد خبر 60485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد