تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین بهزیستی و مدیریت عملکرد و پاسخگویی استانداری لرستان منعقد شد

 با حضور  یادگاری مدیر کل مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری  و  عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین ادارات مذکور  منعقد شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان پاسخگوی جامعه هدف در سامانه سامد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی با حضور  یادگاری مدیر کل مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری  و  عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین ادارات مذکور  منعقد گردید.

 مدیر کل بهزیستی لرستان در این خصوص گفت : در راستای نیل به اهداف سازمانی و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های جامعه هدف در بستر سامانه سامد (۱۱۱) این تفاهم نامه امضا شد.

 همایون عمودی زاده افزود: از عمده ترین در خواست ها و تماس های  افراد جمعیت هدف با سامانه سامد می توان به پرداخت کمک هزینه معیشت ماده ۲۷  قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت، اشتغال، مسکن و کمک هزینه ضروری اشاره کرد.

 وی افزود: امیدواریم با حضور در این سامانه بتوانیم انتظارات جامعه هدف را پاسخگو باشیم و  در این زمینه راهنمایی های لازم را ارائه نماییم.

 وی همچنین در این رابطه گفت:  موارد مطرح شده در سامانه را از طریق معاونت های تخصصی بررسی و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.


 

کد خبر 60396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد