برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : معرفی جامعه هدف موفق دستور کار هفته بهزیستی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان سمنان شورای اداری بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس روسای شهرستان های تابعه در محل ستاد استان برگزار شد.

دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات کلیه همکاران و به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان ابراز داشتند : با عنایت به نزدیکی ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور از ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه انتظار می رود با خرد جمعی برنامه های منظم و در راستای تکریم همکاران و افزایش روحیه و نشاط پرسنل برنامه ریزی و اجرا گردد.

وی دیگر برنامه های این هفته را شامل معرفی و دیدار روسای ستادی و شهرستان ها و مسئولین با جامعه هدف موفق سازمان برشمرده و نکته حائز اهمیت در این خصوص را حفظ و تکریم جایگاه و شان اجتماعی مددجویان بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ی به نحوه و پاسخگویی مکاتبات اداری داشته و افزودند : نیاز است در این خصوص یک بروز رسانی و اعمال تغیرات در اتوماسیون در پست های جدید استان و کشور انجام و اصول مکاتبات اداری رعایت شود و به زمان پاسخگویی در مکاتبات تاریخ توجه ویژه ی شود.

منطقی در پایان سخنان خود گفت : در استان سمنان ۳۰۲ نفر از جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی استان مشمول غیبت سربازی می باشند که عمده این افراد ویژگی و شاخصه انجام خدمت مقدس سربازی را ندارند و این امر با برگزاری جلسات مستمر با نظام وظیفه استان در حال رایزنی و پیگیری است، به همین منظور نیاز است روسای شهرستان های تابعه مشمولین غایب در حوزه استحفاظی خود را رصد و در اسرع وقت اقدامات اجرایی صورت گرفته و وضعیت خدمت سربازی ایشان تعیین و تکلیف شود و انتظار می رود این موضوع در اولویت های فعالیت ها قرار گیرد و جا دارد تشکر ویژه ای از نظام وظیفه استان در خصوص همکاری، همراهی و ارائه تخفیفات لازم در این خصوص داشت.

در ادامه جلسه میثم اعرابیان دبیر هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی گزارشی از روند برگزاری جلسات و تودین برنامه های هفته بهزیستی در ستاد و شهرستان های استان ارائه و پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند.

گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور امسال با شعار شروع دوباره بر بهتر زیستن از ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز برگزار می گردد.

کد خبر 60393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد