همت ورزشکاران دارای اختلال شنوایی فراتر از کاستی ها

مدیرکل بهزیستی استان تهران همت ورزشکاران دارای اختلال شنوایی را فراتر از کاستی‌های معمول و موجود دانست و بیان کرد: روزهای قبل از اعزام ورزشکاران، شاهد کاستی‌هایی بودیم اما همت بلند و غیرت این ورزشکاران، عملاً شاهد از بین رفتن کاستی ها و غلبه آن ها بر مشکلات شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی که در آئین تجلیل از افتخار آفرینان بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان سخن می گفت، اظهار داشت: مراسم تقدیر از قهرمانان غیور ایران زمین که علاوه بر قهرمانی ناشنوا هستند و باعث عزت و اعتبار ایران شدند جای بسی خوشحالی دارد.

زمانی در ادامه با تشکر از حضور دغدغه‌مند معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور و همچنین مدیریت مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد که همدلانه در برپایی این مراسم کمک کردند، افزود: علت اینکه امروز با بخشهای مختلف جنبی هنری و فرهنگی این مراسم تجلیل از ورزشکاران را برگزار می‌کنیم عملاً نشان دهنده سه گانه ورزش، فرهنگ و هنر است که این سه عنصر کلیدی، هویت ملی ایران و سرزمین اسلامی مان را تشکیل می دهند.

زمانی در ادامه با تشکر از اهتمام ریاست و کادر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در تدارک تیم اعزامی برای حضور در رقابت‌های برزیل و چه در کسب نتایج درخشان در مسابقات، بیان داشت: امروز خوشحالیم که صداقت و تلاش مجموعه فدراسیون و بهزیستی به ثمر نشسته و شاهد درخشش و پیروزی های این ورزشکاران در رقابت های برزیل بوده ایم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه با تشکر از ورزشکاران اعزامی به برزیل خاطرنشان کرد: باید به این ورزشکاران آفرین گفت که پرچم افتخار آمیز ایران در آن سوی مرزها را به اهتزاز درآوردند و با سکوت خود سرود ای ایران را فریاد زدند.

زمانی در پایان با بیان اینکه دغدغه بزرگ ریاست سازمان بهزیستی حال خوب داشتن همه مددجویان این سازمان در همه حوزه ها است، اظهار داشت: انتظاری که ریاست سازمان از متولیان و مسئولان دارند تلاش برای حال خوب مددجویان و توانخواهان سازمان است و امیدوارم برنامه امروز شروعی برای آینده روشن و درخشان باشد که در سایه آن، این حال خوب در جامعه هدف و خانواده بزرگ بهزیستی بهتر و بیشتر دیده می شود.

کد خبر 60319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد