بنیاد شهید یکی از مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام آمادگی نسبت به همکاری با بنیاد شهید به عنوان یکی از مهمترین شرکای اجتماعی گفت: بیش از نیمی از کارکنان بهزیستی از خانواده های ایثارگران هستند و بهزیستی مدیون ومرهون آرمانهای انقلاب و خون شهدا است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه بهزیستی برگزار کننده دوره های ویژه و تخصصی روانشناسی و مددکاری است که می تواند یادگیری و آموزش را برای روان شناسان بنیاد شهید تسهیل کند، عنوان کرد: تاسیس مرکز مشاوره خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با همکاری بهزیستی می تواند همراه و یاری بخش خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشد.

وی افزود: پیگیری بیشتر تا حصول به نتیجه کمیته مناسب سازی جهت بهبود فضای شهری و ادارات جهت دسترسی جانبازان و افراد دارای معلولیت و ایجاد عدالت اجتماعی از ضروریات است.

حسینی عنوان کرد: خیرین بزرگترین ظرفیت و ارزشمندترین یاور بهزیستی هستند که حتی در شرایط سخت نیز جامعه هدف بهزیستی، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، سالمندان، بیماران اعصاب و روان مقیم در مراکز را یاری می دهند.

در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان  از خدمات حمایتی تخصصی بهزیستی در زمینه پیگیری مناسب سازی و نگهداری مناسب و شایسته بیماران اعصاب و روان در مرکز حکیم تقدیر نمود.

کد خبر 60119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد