دلایل کاهش سن اعتیاد در قم ریشه‌یابی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در بازدید از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر اهمیت ریشه‌یابی کاهش سن اعتیاد به‌ویژه در حوزه جوانان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛احمد حاجی‌زاده همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی در حوزه رصد تا مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: متأسفانه سن اعتیاد در کشور پایین آمده و این موضوع نگران‌کننده است که بایستی ریشه‌یابی در خصوص این مسئله به‌سرعت انجام شود.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی و پیگیری پنج موضوع اساسی توسط این کارگروه در حوزه اجتماعی استانداری تصریح کرد: یکی از این اصول و مباحت در این کارگروه، موضوع مهم پیشگیری است.
حاجی‌زاده ادامه داد: موضوع جوانان، خانواده و فضای مجازی نیز از دیگر موضوعات است که برای هر یک از این موضوعات کارشناسی در نظر گرفته‌شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای آن صورت گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر صرفاً به‌صورت برخوردی نیست و باید آسیب‌های اجتماعی این موضوع موردبررسی قرار گیرد، ابراز کرد: باید این آسیب‌های اجتماعی که بستر ورود جوانان را به اعتیاد و مواد مخدر را فراهم می‌کند، شناسایی کرده و از آن پیشگیری کنیم چراکه اگر پیشگیری کردیم دیگر نیازی به مبارزه نیست .
در ادامه هادی میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیران استان در مبارزه با مواد مخدر، گزارشی از روند فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف پیشگیری، درمان و نظارت بر مراکز درمان سوءمصرف مواد مخدر و همچنین مقابله با عرضه ارائه کرد.

کد خبر 60111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد