بندرعباس| برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی نه به اعتیاد

به دنبال اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر ، جشنواره فرهنگی و اجتماعی نه به اعتیاد در منطقه گلشهر جنوبی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به دنبال اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد  مخدر و به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از پیامدها و تبعات مصرف مواد مخدر در جامعه و  اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی آحاد مردم نسبت به تبعات مخرب فردی و اجتماعی استفاده از مواد مخدر ، جشنواره فرهنگی و اجتماعی نه به اعتیاد در  منطقه گلشهر جنوبی به همت پایگاه سلامت روان اجتماعی مهرورزی فاضله بندر  برگزار شد.

تشکیل  کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ،نمایشگاه صنایع دستی، بر پایی ایستگاه  نقاشی ویژه کودکان ، اجرای مسابقات نقاشی و طناب کشی ،همخوانی سرود سلام فرمانده ،توزیع بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و استقرار خودروی اورژانس اجتماعی ۱۲۳( )از جمله  برنامه های فرهنگی، هنری و  اجتماعی بود که در این جشنواره به مرحله اجرا در آمد.

مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با همراهی فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس نیز از غرفه های فرهنگی اجتماعی این جشنواره دیدن کردند.

کد خبر 60070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد