دیّر|برپایی میز خدمت  اداره بهزیستی در مصلی  شهدای محراب شهرستان دیّر

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر میز خدمت پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان دیّر در مصلی نماز جمعه این شهرستان بر پا شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر این میز خدمت مورد بازدید مشاور استاندار در امور جوانان ، مسئولین ادارات و عموم مردم قرار گرفت . 
دکتر تقوی نیا مشاور استاندار ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه ، آگاهسازی خانواده ها و نظارت والدین بر رفتار فرزندان را ضروری دانست.

محمد کرمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر نیز مشکلات مربوط به مدیریت خانواده ، تعارض و اختلافات خانوادگی ، نبود پیوند عاطفی بین کودک و والدین را بعنوان عوامل خطر ساز مصرف مواد برشمرد و اظهار امیدواری کرد از طریق آموزش مهارت های فرزند پروری به خانواده ها ، تقویت دلبستگی بین والدین و کودک و اعمال انضباط مناسب از سوی والدین از فرزندان خود در برابرمصرف مواد محافظت کنیم . 

 گفتنی است رئیس و کارشناس تخصصی حوزه پیشگیری به بازدیدکنندگان خدمات مشاوره ای رایگان ارائه و بروشورهایی در خصوص عوامل خطر ساز و محافظت کننده در مقابل مصرف مواد ، خدمات صدای مشاور (۱۴۸۰ ) و خط ملی اعتیاد ( ۰۹۶۲۸ ) بین نماز گزاران توزیع کردند . 

دیّر|برپایی میز خدمت  اداره بهزیستی در مصلی  شهدای محراب شهرستان دیّر

کد خبر 60039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد