پیام تبریک مدیر کل به مناسبت حلول ماه ذی الحجه

دکترمحمد مهدی شاهقدمی در پیامی حلول ماه مبارک ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه (ع) را به تمام دوستداران حضرت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در متن پیام آمده است: بهشت امروز آرزو می کند کاش به جای مدینه باشد، تا قدم گاه استوارترین گام های عشق قرار گیرد. امروز زهرا مهمان دل علی است. دل علی، امروز عرشی تر از همیشه است. امروز علی عاشق تر از همیشه است و فاطمه نیز از او عاشق تر.

نخستین روز از آخرین ماه سال قمری، سالروز پیوندی آسمانی است که دیگر هیچ گاه مانند آن در تاریخ تکرار نشد.

علی علیه السلام، پیشوای پارسایان با فاطمه علیهاالسلام، برترین بانوی جهان پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت.

 برکت این ازدواج، عمری به گستردگی آفتاب دارد؛ هم چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار گردید.

 اول ذیحجه، روزی مبارک برای همه نوگامانی است که دل به زندگی فاطمی علیهاالسلام داده اند تا شادی خود را با خاطره همیشه روشن آن روز مبارک، پیوند زنند.

 اشراف عرب دختران خود را به کسانی می دادند که در قبیله و قدرت و زر و زور مثل آنها باشند. روی این عادت دیرینه، اشراف و بزرگانی اصرار داشتند که با دختر گرامی پیامبر، فاطمه علیهاالسلام ازدواج کنند؛ غافل از آنکه این دختر با همه دختران دیگر فرق داشته و به موجب آیه مباهله مقام بلندی دارد.

 فاطمه علیهاالسلام به تصریح آیه تطهیر معصوم بود و شوهری جز معصوم نمی توانست داشته باشد؛ از این رو، پیامبر از طرف خدا مأمور بود که در پاسخ خواستگاران بگوید ازدواج فاطمه باید به فرمان خدا صورت گیرد.

اینجانب فرا رسیدن ماه ذی الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه (ع)   را  تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 60029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد