ملارد | اطلاع رسانی خط ملی مشاوره اعتیاد در سطح شهرستان 

به منظور آگاهسازی و یاری رسانی به افراد و خانواده های درگیر با بیماری اعتیاد خط ملی مشاوره اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ با هدف ارائه خدمات مشاوره رایگان راه اندازی شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی عموم مردم در جهت استفاده از خدمات مشاوره روانشناسان و کارشناسان سازمان بهزیستی گفت: تمامی خانواده های درگیر که دارای عضوی با بیماری اعتیاد هستند و یا بهبود یافتگان و ... میتوانند با تماس با این شماره تماس مشکلات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.  

اعظم عینی معاون پیشگیری این اداره نیز با اعلام این خبر گفت: در شهرستان ملارد نیز تلاش کرده ایم تا با اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر و ...  نسبت به روشن سازی و آگاهسازی مردم اقدام کرده و با توضیح در خصوص اینکه تمامی افرادی که درگیر با این بیماری هستند میتوانند با کمک خانواده و افراد متخصص مانند مشاوره و روانشاسان شرایط را تغییر دهند گامی در جهت کنترل و یا کاهش اعتیاد برداریم.  

وی گفت: از سال ۸۸ تاکنون این خط راه اندازی شده و در هر مناسبتی و به دفعات در خصوص استفاده و ارتباط با کارشناسان اقداماتی انجام شده است.  

معاون پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد گفت: به تمامی سوالات مربوطه به زمینه های پیشگیری از وابستگی به مواد و منابع و مراکز مرتبط برای درمان و سایر حمایت های روانی و اجتماعی لازم پاسخ و در صورت نیاز افراد به دریافت خدمات مشاوره اتوماتیک به سامانه ۱۴۸۰ مشاوره سازمان بهزیستی وصل میشوند.

کد خبر 60026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد