ملارد| اعتیاد یکی از مهم ترین و جدی ترین آسیبهای اجتماعی است

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه با حضور عموم مردم و با بازدید حجت السلام والمسلمین خوبانی امام جمعه و مسئولین  با همین موضوع در شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نمایشگاه که به همت شهرداری برگزار گردیده بود، ارگانهای مختلف حضور داشته و مواردی را جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص مواد مخدر عنوان نمودند.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اینکه معضل اعتیاد یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با ارائه بروشور و خدمات مشاوره تاثیر بسزایی در روند آگاهسازی عموم مردم دارد.  

اعظم عینی معاون پیشگیری نیز ضمن تشریح برنامه های نمایشگاه گفت: یکی از مهمترین مواردی که میتواند در روند کاهش اعتیاد تاثیر گذار باشد آگاهسازی افراد بویژه والدین است. زیرا بدلیل مشکلاتی که نوجوانان در سنین بلوغ با آن درگیر هستند اگر والدین اطلاعات کافی را داشته باشند و بتوانند در زمان مناسب، برخورد مناسب را بروز دهند تا حد زیادی موارد مربوط به گرایش فرزندان خود به اعتیاد را می توانند کنترل کنند.  

وی گفت: از جمله مواردی که در نمایشگاه ارائه گردید می توان به بروشورهایی در مورد معرفی موادمخدر، خودکشی، اعتیاد و همچنین کتابهایی با موضوع مواد مخدر و نیز نمایشگاه عکس و ایستگاه نقاشی کودکان اشاره کرد که با استقبال بسیار خوب از سوی مردم روبرو شد.

کد خبر 60024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد