تدارک استان تهران برای برپایی مطلوب هفته بهزیستی

اداره کل بهزیستی استان تهران با تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی برنامه های مفصلی برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نخستین جلسه کارگروه تخصصی برنامه های هفته بهزیستی در سالن اجتماعات این اداره کل و با حضور اعضا برگزار شد.

در این کارگروه با تاکید بر این که هفته بهزیستی هفته معرفی خدمات، اقدامات و برنامه های ارزشمند این نهاد مدنی به آحاد جامعه تاکید شد و مقرر گردید برنامه ها با یک همبستگی و پیوستگی خاصی در راستای امعان نظر افکار عمومی برگزار شده و رضایت مردم و مخاطبان سازمان بهزیستی در اجرای بهینه آنها لحاظ گردد.

برگزاری آیین های  بهره برداری، برپایی نمایشگاهی از آثار جامعه هدف و خانواده بهزیستی استان، برگزاری یادواره ۳۲ شهید بهزیستی استان، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی میان جامعه هدف و کارکنان استان، برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی، اجرای دوره های مختلف کارگاه های آموزشی، برپایی تورهای رسانه‌ای و نشست های خبری، انجام دیدار با ائمه جمعه و مدیران استانی و شهرستانی، غبارروبی مزار شهدای گرانقدر، تهیه و انتشار محتوای رسانه ای در قالب موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم، کلیپ و تیزر، ایجاد هماهنگی با شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون و رسانه های نوشتاری و خبرگزاری ها به منظور بیان عملکرد و دیدگاه های سازمان بهزیستی در نظام سلامت اجتماعی و روانی جامعه و ده‌ها برنامه دیگر که در وقت مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید؛ برنامه هایی هستند که در این جلسه در مورد برگزاری آنها بحث و بررسی شد.

در این جلسه مسئولان دوایر و ادارات مختلف ستاد بهزیستی استان، رابطین معاونت‌های تخصصی و مسئولان روابط عمومی شهرستان های بزرگ به بیان دیدگاه ها و تشریح برنامه های خود پرداختند.

گفتنی است؛ هفته گرامیداشت بهزیستی حدفاصل ۲۴ تا ۳۱ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 60004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد