دیر/ دیدار رئیس بهزیستی شهرستان دیّر با ریاست و دادیار عمومی و انقلاب دادگستری

به مناسبت هفته قوه قضائیه کرمی رئیس بهزیستی به همراه کارشناس اورژانس اجتماعی با ریاست دادگستری و دادیار عمومی و انقلاب دیّر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر ، محمد کرمی رئیس بهزیستی  شهرستان دیر در  این دیدار با قدردانی از حمایت های دادگستری در جهت پیشبرد اهداف بهزیستی و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت : مجموعه بهزیستی در سطح شهرستان تمام توان خود را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی درحوزه های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نکرده است .

وی مدیریت آسیب های اجتماعی را نیازمند عزم ملی و برنامه ریزی کلان کشوری و ورود تاثیر گذار همه سازمان های مرتبط دانست و افزود : قدردان همکاری های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی در شهرستان دیّر هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ، شاهد کاهش چشمگیر ورودی های بهزیستی و دادگستری در دیّر  باشیم .

عیسی نوشاد رئیس دادگستری شهرستان دیّر ، بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد : با تقویت نهاد خانواده، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد .

وی تقویت سطح مهارت های زندگی افراد از طریق افزایش کیفیت ارائه خدمات مراکز مشاوره برای ورود موثر به مسائل خانوادگی و کاهش طلاق را از دیگر روش های کنترل آسیب های اجتماعی دانست و بر گسترش آموزش ها تاکید کرد.

کد خبر 59978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد