سنندج | پیش بینی برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی

چهارشنبه هشتم تیرماه سال جاری ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور مدیر و کارشناسان بهزیستی سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، فاطمه محمدی ؛ مدیر بهزیستی سنندج در خصوص چهل و دومین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی ، بر لزوم برنامه ریزی مؤثر در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این ایام تأکید کرد .

محمدی اظهار داشت : این ایام فرصتی برای معرفی خدمات ، دستاوردهای سازمان و توانمندی های جامعه هدف به منظور هماهنگی در زمینه اطلاع رسانی مناسب به اقشار مختلف جامعه می باشد .

وی افزود : هفته بهزیستی هرساله از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه می باشد و پیش بینی شده است که ارائه خدمات رایگان توان پزشکی و مشاوره به جامعه هدف ، افتتاح پروژه‌های مسکن ، دیدار از طرح‌های تولیدی اشتغال و تقدیر از مددجویان موفق در زمینه های مختلف در این هفته برگزار گردد .

محمدی همچنین بیان داشت : غبارروبی مزار شهدا ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف برای عموم ، دیدار با مسئولین استانی ، تقدیر از برترین ها(مشمول کارکنان و جامعه هدف) از دیگر برنامه های پیشنهادی بهزیستی سنندج در این ایام می باشد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 59966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد