ورامین| سرپرست  بهزیستی شهرستان به دیدار بخشدار مرکزی رفت

بخشدار مرکزی ورامین پیرامون ارتقای مسائل روستایی در حوزه سلامت، بحران و آسیب های اجتماعی با سرپرست بهزیستی شهرستان، نشست و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بخشداری مرکزی ورامین، سید محمد زاهدی در دیدار با احسان ثامنی راد سرپرست اداره بهزیستی در خصوص مسائل مدیریت بحران، ارتقای بستر آموزشی سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: وسعت جمعیت در اکثر روستاهای بخش مرکزی حتی از برخی از شهرهای مجاور بیشتر است و این پدیده جمعیت معکوس به روستاها علاوه بر احیای مجدد و رشتد روستاها نیاز به برخی زمینه های لازم اجتماعی دارد که باید با همکاری و همدلی دیگر ادارات نهادینه شود.

زاهدی در ادامه جلسه اظهار داشت: اهتمام در رفع مشکلات مردم با رویکرد ایجاد دسترسی آسان به برخی از خدمات ادارات و نهادها لازمه مدیریت شهرستانی و استانی می باشد که شکر خدا با همدلی و همراهی همه نهادها این لازمه در حال انجام است.

ثامنی راد نیز در این دیدار، گزارشی مبسوط از اقدامات و برنامه های اداره بهزیستی شهرستان به بخشدار مرکزی ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر گردید ایجاد کلاس های آموزشی در خصوص آسیب های اجتماعی، زندگی بهتر و آموزش در مواقع بحران به صورت جامع و کاربردی صورت بپذیرد.

کد خبر 59964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد