جلسه هم اندیشی مدیرکل با کارشناسان دفتر اعتیاد بهزیستی استان البرز

روز دوشنبه ششم تیرماه به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر جلسه هم اندیشی با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز، معاون توسعه و پیشگیری و همچنین کارشناسان دفتر اعتیاد ادارات بهزیستی شهرستان های استان البرز در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ؛این جلسه با هدف بررسی راهکارهای علمی، دانش بنیان و عملیاتی جهت پیشگیری، درمان و توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد برگزار شد.

 در این جلسه مدیرکل بهزیستی با بیان این موضوع که اعتیاد یکی از عوامل اصلی سایر آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، کودک آزاری، همسر آزاری و... می باشد خواستار توجه به مبانی علمی، روش های جدید و دانش بنیان و رویکردهای نو در عرصه پیشگیری و درمان اعتیاد شد و بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی متخصص در این زمینه را به عنوان راهبردی کارا و مثمرثمر قلمداد کرد . 

در ادامه جلسه معاونین و کارشناسان دفتر اعتیاد بهزیستی استان البرز هر یک به بیان مسائل و مشکلات و راهکار خود در این زمینه پرداختند و در خاتمه مقرر گردید کارگروهی با حضور متخصصین و کارشناسان مربوطه تشکیل و به صورت کاربردی و علمی نسبت به آسیب شناسی، سبب شناسی و تدوین برنامه عملیاتی اقدام نمایند.

کد خبر 59963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد