تعامل دو سویه رمز تحقق مطالبات افراد جامعه هدف بهزیستی

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان وهیات همراه با طباطبایی دادستان اردبیل دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با گرامی داشت هفته قوه قضاییه حامد رضایی مدیرکل بهزیستی و هیات همراه با دادستان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان هم از زحمات کلیه دست اندرکاران دستگاه قضایی قدردانی کرده و بر لزوم تعامل و هم افزایی بین بخشی بیش از پیش تاکید کرد.  

در این نشست طباطبایی داستان اردبیل ضمن تبریک متقابل هفته قوه قضاییه بر اهمیت کار در مجموعه هایی نظیر بهزیستی و سختی شرایط کار و پرداختن به امورات محرومان و مددجویان اظهار داشت: سازمان بهزیستی از ابتدای تاسیس خود اهداف خود را بر حمایـت، توانبخشی و توانمند سازی افراد جامعه هدف خود قرار داده است تا با این راه بخشی از دغدغه ها و خلاء های مددجویان خود را پر نماید.

دادستان اردبیل از آمادگی کامل دستگاه قضایی مبنی بر همراهی، مشارکت، تسهیل مشکلات احتمالی مددجویان خبر داد و گفت: دستگاه قضاییه هموراه خود را از بدنه بهزیستی جدا تصور نکرده و همراهی همیشگی و تسهیلگر امورات تحت پوششین آن می داند.

وی در ادامه بر تعامل و هم افزایی دانش، تجربیات، اطلاعات و مسائل روز جامعه تاکید کرد وگفت: انتقال دانش و ارتقاء سطح کیفی خدمات می تواند در بسیاری از موارد راهگشا و چاره سازی موثر در بهبود وضعیت مددجویان واقع شود تا همه بتوانند ازحقوق شهروندی عادلانه برخوردار شوند.

کد خبر 59953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد