نشست هم‌اندیشی کارشناسان و رابطین اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی کارشناسان و رابطین اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان با حضور نمایندگان شرکت‌ها و ارگان‌های مرتبط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، نشست هم‌اندیشی کارشناسان و رابطین اشتغال بهزیستی استان با حضور نمایندگان موسسه ارزش آفرینان، اداره برق، بنیاد برکت، بانک رسالت با هدف رفع چالش‌ها و ارائه شیوه‌های نوین کارآفرینی به صورت حضوری و غیرحضوری در بستر اسکای روم برگزار شد.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: تلاش بهزیستی بر این است تا در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام؛ «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با همکاری دیگر نهادها و با تغییر نگرش بتواند سیر فعالیت مددجویان و جامعه هدف بهزیستی را به سمت تولید هدایت نماید.

امید رحمانیان افزود: موضوع اشتغال مددجویان بهزیستی تنها با ایجاد فرهنگ، تعامل با شرکت‌ها، ارگان‌ها و همچنین تشویق مددجویان و فراهم کردن زمینه مهارت‌آموزی در آنان، ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه، همین اقدام سبب ایجاد نشاط در مددجو و حتی کشف استعداد و بروز خلاقیت در آنها می‌شود، ادامه داد: عواملی چون؛ توجه خاص به زیست بوم و توانمندسازی منطبق بر ظرفیت، توجه ویژه به بحث گردشگری، سوق خیرین به سمت اشتغال در راستای ارائه شیوه‌های نوین اشتغال و کارآفرینی موثر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با ظرفیت‌های جدید مثل تبصره ۱۸، افزایش سهمیه پنل خورشیدی، تفاهم نامه‌های بین بخشی در راستای توانمندسازی جامعه هدف، گام بلندی تری برداشته و روند خوب دو سال گذشته را سرعت ببخشیم.

در این نشست تخصصی؛ نمایندگان ارگان‌ها و شرکت‌ها چگونگی ارائه خدمات‌رسانی به مددجویان را برای  کارشناسان اشتغال در سطح استان تشریح کردند.

کد خبر 59952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد