هفتمین همایش علمی کاربردی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی سراسر کشور برگزار شد

هفتمین همایش علمی کاربردی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی سراسر کشور در مشهد مقدس آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، در مراسم افتتاحیه این همایش که با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و معاون سیاسی امنیتی این سپاه،فرمانده بسیج ادارات خراسان،  دکتر فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر کاظم زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور و فرماندهان پایگاه های بسیج بهزیستی سراسر کشور در سالن همایش های دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد سردار غیاثی فرمانده سپاه خراسان رضوی خدمت در کسوت بسیجی و پاسداری از نظام و خدمت به مردم را افتخاری الهی دانست.

سردار غیاثی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز هفت تیر و شهید بهشتی ، بسیجی بودن و پاسداری از ارزشهای انقلاب را رزقی الهی برشمرد و با اشاره به تدبیر و دوراندیشی حضرت امام (ره) در تأسیس نهاد بسیج و تائید خدمات بسیج توسط مقام معظم رهبری ،بسیجی بودن را موجب افتخار دانست.

سردار غیاثی با اشاره به خدمات بسیج در طول سالهای انقلاب و حضور موثر در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام خاطرنشان کرد در دنیا نداریم سازمانی مانند بسیج که مؤلفه های یک سازمان متحرک ، پویا ،منعطف و جامع الاطراف باشد که در عرصه های فرهنگی ،امنیتی، اجتماعی،اقتصادی، بهداشتی و .... متناسب با میدان شرایط خاص بگیرد و در راستای فرمان و اوامر فرمانده خود و نیاز جامعه باشد .

فرمانده سپاه خراسان رضوی امنیت پایدار امروز کشور را مدیون بسیج دانست و افزود :امروز بسیج یک تفکر راهبردی ،اصیل و منعطف است که متناسب با جنگ نرم و سخت در راستای حل مشکلات کشور فعالیت می کنند و نگاه جهادی و بسیج امروز یک تفکر راهبردی است.

سردار غیاثی کار بهزیستی را جهاد دانست و رسالت بهزیستی و کارکنان خدوم سازمان را حمایت از اقشار محروم و حفظ کیان خانواده برشمرد و با اشاره به اشتراکات کاری بسیج و بهزیستی در حوزه های اجتماعی و محرومیت زدایی،  از آمادگی سپاه و بسیج جهت ارتقا سطح همکاری ها خبر داد.

در ادامه مراسم افتتاحیه سرهنگ عباسیان معاون سیاسی امنیتی سپاه خراسان رضوی پیرامون شرایط روز کشور به سخنرانی پرداخت و در ادامه دکتر کاظم زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور به تشریح سیاستها و برنامه های راهبردی بسیج بهزیستی کشور متناسب با شعار سال و نیازهای جامعه هدف پرداخت.

کد خبر 59915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد