مردان دفاع مقدس را اداره کردند و زنان باید جنگ نرم را مدیریت کنند

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور گفت: زن مسلمان عفیف است و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف جامعه، رسالت او می‌باشد.

فاطمه عباسی که امروز در اختتامیه همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی استان‌های کشور صحبت می‌کرد با بیان اینکه زن در گفتمان انقلاب اسلامی، به سه شاخص شناخته می‌شود گفت: زن شرقی، در حاشیه است و نقش مؤثری در جامعه ایفا نمی‌کند.
وی افزود: زن غربی، فاقد کرامت است و نگاه به او نگاه ابزاری می‌باشد.
وی تأکید کرد: زن شاخص و الگوی انقلاب اسلامی، زن مسلمان است که نماد و الگوی ما فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) می‌باشند.
عباسی گفت: این دو شیرزن، هنگامی که حضور اجتماعی نیاز بود در جامعه حضور می‌یافتند و با خطبه و سخنان‌شان آگاهی‌بخش جامعه می‌شدند و هنگامی که زمان صبر و بردباری فرا می‌رسید صبوری می‌کردند و عفیفانه به عبادت می‌پرداختند.
معاون پیشگیری بهزیستی کشور با بیان اینکه حضور خانم‌های بسیجی در سازمان بهزیستی بیشتر از آقایان است گفت: ۶۲ درصد از کارکنان بهزیستی را زنان تشکیل می‌دهند و نسبت درست هم همین است که باید این مسئله مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
عباسی با یادآوری اینکه دفاع مقدس را مردان اداره کردند گفت: جنگ نرم چون هدفش خانواده است باید زنان میدان‌دار این عرصه باشند.
وی ادامه داد: ترویج سبک زندگی اسلامی و هویت‌بخشی به دختران، وظیفه زنان است و در شرایطی که مردان درگیر وضعیت اقتصادی جامعه هستند این زنان هستند که باید پیشقراول جنگ نرم و آرامش‌بخشی به خانواده باشند.
وی سه گام ارتقای سطح دانش و معنویت، رشد و تعالی خانواده و ولایت اجتماعی و امر به معروف را سه گام اصلی زنان در شرایط امروز جامعه عنوان کرد و گفت: این سه گام باید به موازات هم و به صورت زنجیروار برداشته شود تا حداکثر اثربخشی را داشته باشد.

کد خبر 59900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد