ارسنجان| بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است

بازدید رئیس اداره بهزیستی،فنی و حرفه‌ای،ناحیه مقاومت بسیج سپاه از مرکز اقامتی میان مدت آزادی (کمپ) ارسنجان 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان بابیان اینکه معتادان بهبودیافته نیازمند حمایت اجتماعی هستند، گفت: بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،هادی خدارحیمی سرپرست بهزیستی شهرستان به همراه جهانگیری زاده کارشناس واحد پیشگیری،محمودی رئیس اداره فنی و حرفه ای و سرهنگ روستا ناحیه مقاومت بسیج از مرکز اقامتی میان مدت آزادی (کمپ)بازدید کردند.
 خدارحیمی سرپرست بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم اظهار نمود:اغلب معتادین پس از بهبودی با مشکل بیکاری مواجه می‌شوند و اگر این مسئله به درستی حل نشود علاوه بر آسیب‌های شخصیتی متعددی که به فرد وارد می‌شود با بحران مالی و در نهایت بازگشت مجدد به اعتیاد روبه‌رو خواهد شد بنابراین در جهت اشتغال معتادین بهبود یافته باید تمام دستگاه ها  مرتبط پای کار بیایند تا از این راه بتوانیم کمترین آسیب را داشته باشیم.

وی در ادامه هدف از این بازدید را آشنایی با روند درمان و بهبود عنوان کرد و افزود : تمامی تلاش ما این است با همکاری و تعاملات سازنده و مفید با نهادهای مربوطه شرایط لازم را جهت بازگشت بهبود یافتگان به جامعه فراهم کرده تا از پتانسیل و توانمندی این افراد به صورت بهینه استفاده شود .

در ادامه محمودی رئیس اداره فنی و حرفه از برگزاری کلاس های آموزشی جهت کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی برای بهبود یافتگان از معضل اعتیاد خبر داد و اظهار داشت : در این راستا کارگاه مهارت آموزی جوشکاری،مکانیکی،کشاورزی،پرورش گل و گیاه و ... آماده همکاری با بهبود یافته گان می‌باشد تا شاهد ارتقای سطح روحیه این افراد و ایجاد انگیزه در میان این آسیب دیدگان اجتماعی باشیم.
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان

کد خبر 59868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد