فردیس |جلسه آموزشی با موضوع اهمیت خانواده در پیشگیری از اعتیاد

«سید جواد عبادی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس، از برگزاری جلسه آموزشی با موضوع اهمیت خانواده در پیشگیری از اعتیاد، توسط یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان فردیس (مرکز توانمند سازی تولدی دوباره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس اظهار داشت: همکاران ما در حوزه پیشگیری علاوه بر تلاش های شبانه روزی،در هفته مبارزه با مواد مخدر تلاش کردند جلسات و دوره های آموزشی را با حضور خانواده های بهبود یافتگان و خانواده هایی که از درد اعتیاد رنج می‌برند، برگزارو خانواده ها را از اثرات مخرب این بلای خانمان سوز آگاه نمایند.

وی در  ادامه گفت: سازمان بهزیستی در قبال معتادین و خانواده های آنها مسئولیت دارد و ما توانستیم در این هفته با اقداماتی همچون توزیع بروشور، آموزش، و برگزاری نمایشگاه کتاب، اقدامات قابل قبولی را برای افراد معتاد و بهبود یافتگان انجام دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاران حوزه پیشگیری، از استقرار مرکز سیّار کاهش آسیب بهزیستی فردیس و ارائه خدماتی همچون مشاوره، توزیع بروشور و تست اچ آی وی برای عموم مردم خبر داد و گفت: کارشناسان ما در این امر خداپسندانه تعداد بیست و سه مشاوره حضوری، توزیع نود و پنج بروشور و بیست و پنج تست اچ آی وی جهت عموم مردم انجام دادند.

کد خبر 59860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد