برگزاری نشست تخصصی فعالین حوزه اعتیاد

منطقی سرپرست بهزیستی استان : مقابله و مبارزه با مواد مخدر یک جنگ پنهان است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، نشست تخصصی خیرین، کارآفرینان، سمن ها و فعالین اجتماعی عرصه مبارزه با مواد مخدر به میزبانی اتاق بازرگانی با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور از شهدای تروریستی هفتم تیرماه، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور و استان اشاره ی به تاریخچه تولید و پخش مواد مخدر داشته و مقابله و مبارزه با مواد مخدر را یک جنگ پنهان برشمرده و ابراز داشتند : برای کسب پیروزی و موفقیت در این جنگ نیازمند همراهی و همکاری کلیه افراد جامعه و مسئولین هستیم و شرط اصلی در این بخش مشارکت اجتماعی است.

وی در ادامه اشاره ی به دو بحث عرضه و تقاضا داشته و افزودند : در کنترل و کاهش عرضه اقدامات موثری از سوی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی انجام شده است، اما نکته مهم در تقاضا پیشگیری و درمان است و ما هرچه در پیشگیری هزینه کنیم نتیجه آن را در کاهش هزینه های درمان خواهیم دید که همواره با کمترین تخصیص بودجه در پیشگیری شاهد کاهش هزینه قابل توجه ی در درمان بوده ایم.

منطقی بحث مهم و حائز اهمیت در موضوع درمان را عدم برگشت بیماران درگیر اعتیاد بیان و ایجاد فرصت و جایگاه اجتماعی را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این باره عنوان و ادامه دادند : در شرایط فعلی ما بیش از پیش نیازمند کار فرهنگی و پیشگیری هستیم تا بتوان در مسیر کاهش و درمان اعتیاد به نتیجه مطلوب برسیم.

سرپرست بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از فعالین حوزه مبارزه، مقابله و درمان اعتیاد استان آمادگی بهزیستی را بمنظور همکاری و همراهی با کلیه فعالین این حوزه جهت گسترش همکاری ها اعلام داشتند.

کد خبر 59852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد